sobota, 9 stycznia 2016

Nowy rok, nowy blog, nowa ja!!

W tym roku schudnę, zmienię swój styl ubierania, zmienię siebie... i tak co roku od kilku lat. Nigdy nie jestem na tyle zmotywowana, żeby spełnić moje postanowienia noworoczne.
W tym roku powiedziałam dość. W tym roku się uda, poczyniłam już pierwsze kroki w tym kierunku. Od listopada chodzę na siłownię, teraz staram się wprowadzić zdrowszą żywność do mojego jadłospisu i tak małymi kroczkami próbuję się zmienić.
Założyłam bloga, bo czasem dobrze jest wylać swoje smutki i żale, a także radości jakie spotkają mnie na drodze do perfekcyjności. W tym roku chciałabym bardziej skupić się także na włosach, konkretnie na przyspieszeniu wzrostu, a także na ogólnej kondycji włosa.
Takich postanowień mam dużo, chciałabym zrealizować je do końca roku!
Przygodę czas zacząć:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz